AquaKraken
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I didn't receive an email, send it again or send it to j.raginskis@gmail.com. Thanks you. .Have sent
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Thank you, I received the video. But the problem is that the file does not pass the test and installation is impossible. As I understand it, this is a hardware driver, namely a screen driver. How can I delete a broken file? Perhaps you can send it to me by mail and I will install it from usb type c flash drive?Have sent
Because the image file is too large, it's likely that the app restarted during the download process, causing data loss.Thank you, I received the video. But the problem is that the file does not pass the test and installation is impossible. As I understand it, this is a hardware driver, namely a screen driver. How can I delete a broken file? Perhaps you can send it to me by mail and I will install it from usb type c flash drive?
Take a photo of the WiFi Hub Pro Screen "About" Page.Hallo
Hab seit heut den Wifi Hub Pro und als erstes fällt mir auf das ich weder irgendwo etwas finde um die Zeitzone ein zu stellen und statt z.b. 19. 00 Uhr zeigt es 7. 00 Uhr an. Dann musste ich feststellen das der Magnetrührer nicht mehr abgestellt werden kann wenn man das Rühren im Wifi Hub pro startet. Man muss dann erst in die App und das Rühren stoppen. Firmewareversion ist: 1.2.10 (150) und es wird keine neuere Firmware angeboten. Die App ist aktuell. Bei der Dosieranlage mag ich es erst gar nicht probieren ob die Dosierung sich stoppen lässt.
Take a photo of the WiFi Hub Pro Screen "About" Page.
Take a photo of the WiFi Hub Pro Screen "About" Page.
OK Zeitzone kann ich nichts finden..... und das der Magnetrührer nicht mehr zu stoppen ist über den WiFi Hub Pro ? Ich kann ihn nicht stoppen sondern muss dann erst in die App auf dem Handy .....Die Zeitzone des WiFi Hub Pro richtet sich nach der Zeitzone Ihres Telefons.
In den Einstellungen von WiFi Hub Pro in der mobilen App finden Sie eine Option zur Zeitzonensynchronisierung. Falls vorhanden, tippen Sie darauf, um die Synchronisierung zu starten; falls nicht, sind Ihre Zeitzonen kompatibel.
Time zone on WiFi Hub Pro settings in the appOK Zeitzone kann ich nichts finden..... und das der Magnetrührer nicht mehr zu stoppen ist über den WiFi Hub Pro ? Ich kann ihn nicht stoppen sondern muss dann erst in die App auf dem Handy .....
Sorry aber die Zeitzone ist nicht das Problem für mich. Das Problem des Magnetrührer ist aber nicht gelöst. Dieser lässt sich im WiFi Hub Pro nicht mehr stoppen. Das geht nur wenn man das über die App stoppt.Time zone on WiFi Hub Pro settings in the app
Reset Wifi Hub Pro and Magnetic Stirrer.Sorry aber die Zeitzone ist nicht das Problem für mich. Das Problem des Magnetrührer ist aber nicht gelöst. Dieser lässt sich im WiFi Hub Pro nicht mehr stoppen. Das geht nur wenn man das über die App stoppt.
Technicians said:After spontaneous reboot this morning, my hub doesn't see any devices and app doesn't connect to the hub.
Hub connects OK to my wifi. Rebooting does help - always starts showing time 2.00.
Any suggestions - thinking about resetting to factory default?
Do you know which IP addresses/domains hub needs to be able to contact, so that I can whitelist those in firewall? AS mentioned, it connects to my wifi, and I am able to ping IUP address of hub also.Technicians said:
Judging from the status bar, there seems to be a network connection problem. In this case, the hub will automatically reconnect. If it still can't connect after a long time, you need to check your network environment, firewall settings, etc.