Passwords Deleting and Resetting

Administrator

Administrator
Staff member
Jun 7, 2023
2,511
3
287
83
Dear My Chihiros app users,

Please note that we will no longer offer password delete and reset services for My Chihiros app login password or device connection password.
Kindly make sure to keep your passwords safe for future use.

Thank you for your understanding.

Best Regards,
Chihiros Team

Hello Dear Team,

We kindly ask you to provide a workaround for this issue.

We are multiple users experiencing the exact same problem with brand new lights. The devices were newly purchased and have never been used before. We did not lose or change any passwords.

Since this appears to be affecting several units, we would appreciate your prompt assistance in resolving the matter.
Thank you in advance for your support.
Best regards,

Beste gebruikers van de My Chihiros-app,

Houd er rekening mee dat we geen services meer aanbieden voor het verwijderen en opnieuw instellen van wachtwoorden voor de My Chihiros-app of voor apparaatverbindingen .
Zorg ervoor dat u uw wachtwoorden veilig bewaart voor toekomstig gebruik.

Bedankt voor uw begrip.

Hartelijke groeten,
Chihiros Team
Hallo met ronald ik heb even een vraag ik kan wel inloggen en sommige apparaten hebben ook een code en die heb ik gedaan en hij zet hem er wel in maar als ik de ap weer afsluit en weer opnieuw opstarten staat hij er niet meer in moet ik hem weer op nieuwe toevoegen hij hout hem niet vast denk ik en die wifi hub pro die doet het ook niet meer die geeft geen wifi meer geeft een rood tekentjes rechts boven in hoe kan ik dat oplossen ik hoor het graag

Attachments

• 17721381170775431515556277153586.jpg
    17721381170775431515556277153586.jpg
    722 KB · Views: 1